L'organització dins de l'aula permet anar compaginant les diferents maneres d'accedir al racó de l'ordinador.
Es pot fer de manera individual i així reforces la seva autonomia o es pot fer amb parelles que així aprenen a compartir coneixements i ha posar-se d'acord per alternar l'ús del teclat o del ratolí. A més a més han de treballar en grup, és a dir han de llegir, mirar i comentar entre tots un tema que els interessi molt.
Un consell que donen és que estaria bé que cada nen tingues el seu disquet personal i així veuríem clarament com evoluciona el nen i la feina que va fent a classe.
Cal citar les fonts d'informació emprades a cada entrada.
ResponEliminaHem trobat molt interessant el consell que es dóna. És cert que estaria bé que cada nen tingués el seu disquet personal i així veuriem clarament com evoluciona el nen i la feina que va fent a classe.
ResponEliminaAlicia Abril, Silvia Caballé, Anna Chamorro i Carla Dabau.
Penso que l'ús de l'ordinador a l'aula és molt interessant ja que tenen la positibilitat d'aprendre nous conceptes a la vegada que interactuen amb l'ordinador, és a dir amb les noves tecnologies.
ResponEliminaA part penso que el treball amb l'ordinador és més indivudualitzat i per tant cada nen pot seguir el seu propi nivell.
Pensem que en el racó de l'ordinador es podria utilitzar EyeOS, ja que permet personalitzar l'escriptori a les necessitats de l'alumne.
ResponEliminaA més veiem necessari, tal i com dieu vosaltres, que els alumnes treballin tant individualment com col·laborativament, ja que les dues maneres aporten diferents coneixements.
Alexandra Romero
Miriam Sànchez